Deschiderea neoficiala a casei Carol 53

10-18-iulie-prima-seara-de-test-am-deschis-porc89bile-prietenilor-noc899tri-c3aentr-un-eveniment-cu-scop-c3aen-egalc483-mc483surc483-de-fun-cc3a2t-c899i-de-feedback

Pe 18 iulie a avut loc deschiderea neoficiala a casei Carol 53. A fost neoficiala pentru ca nu am anuntat eventul pe niciun canal de social media, doar din om in om am dat vestea. In ziua respectiva ne-am hotarat sa facem asta, ca un fel de experiment, sa vedem cine vine si sa primim un feedback la ce facuseram pana atunci.

Am avut banane si comicsuri , expozitii de pictura – Andreea Dosinescu si de arhitectura – studioBasar ,proiectii de filme… dar mai bine vedeti mai jos cum a iesit.

Pentru mai multe poze, accesati linkul: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.190562881077421.47035.166243446842698&type=3

Despre Carol 53

Casă în curs de resuscitare. Nod cultural și de voie bună.

Lasă un răspuns

