Bazar cu lucruri gratis, editia #3

211198_120502048120631_412064794_n

Hai sa redescoperim puterea comunitatii, si acele lucruri marunte care ne fac fericiti, si pentru care nu avem nevoie de bani!

Te asteptam la Bazarul cu Lucruri Gratis, unde vei putea sa aduci obiectele pe care nu le mai folosesti, si sa iti alegi complet gratuit orice lucru de care ai nevoie.

Bazarul, organizat cu ajutorul voluntarilor, este o intalnire periodica a comunitatii locale in care participantii aduc si ofera complet gratuit: produse in stare de functionare, discutii, prietenie, bunatati, servicii, buna dispozitie, jocuri, si orice alte lucruri care pot fi impartasite intr-o comunitate.

Fara bani, fara schimburi, fara negocieri. Totul gratuit!

Sambata, 26 ianuarie, de la ora 12:00 la Carol 53 🙂

Despre Carol 53

Casă în curs de resuscitare. Nod cultural și de voie bună.

Un comentariu

  1. cristi

    se poate aduce orice , uite spre exemplu eu am multe haine care nu le-am purtat nici odata si am vrut sa le donez unei comunitate dar se pare ca nu au apreciat gestul meu , pot sa le aduc la eveniment ?

Lasă un răspuns

