Astero acustic @ Carol 53

901368_605941569468525_1352726926_o

Astero vine de la expresia „emotional range of a tea spoon”; asta e raspunsul la prima intrebare care ne e adresata intotdeauna :). Cu accentul e pe „a”, nu pe „e” :).
Ne-am format prin 2008-2009, fara sa avem o directie clara – ce vrem sa cantam si unde vrem sa ajungem – ca multe dintre trupele noi. Am plecat la drum sustinand rebel ca vrem sa cantam doar ceea ne place si sperand, timid, ca are sa le placa si altora si acum, dupa un multa munca, multe concerte, un album si un EP, suntem bucurosi sa vedem ca nu am sperat degeaba.
Am trecut prin schimbari de membri, de sali, de instrumente, de stil si ne-am schimbat si reinventat de cate ori a fost nevoie pana am gasit, in toamna lui 2012, formula despre care simtim ca este castigatoare si ne-am linistit in sfarsit. Cu Florin la voce, Alex la bass, Vlad la chitara si Claudiu la tobe, Astero este acum o combinatie originala si melodioasa de rock alternativ, cu influente nu-metal, stoner si post-grunge.
Dupa un sezon plin, cu concerte in Bucuresti si cateva orase din tara, alaturi de Alternosfera, Partizan si OCS sau singuri, dupa lansarea videoclipului ‘’ Cuvintele tac’’ si experienta unui festival mare, cum este Peninsula, vara care a trecut ne-am concentrat pe un proiect care ne este foarte drag.
Proiectul acustic cuprinde atat cateva din piesele noastre electrice regandite pentru a fi cantate cu instrumentele scoase din prize :), cat si piese noi pe care le-am compus special.

Vă așteptăm vineri, 8 noiembrie, la subsolul casei, începând cu orele 21:00.

facebook event: https://www.facebook.com/events/490199114411990

Despre Carol 53

Casă în curs de resuscitare. Nod cultural și de voie bună.

Lasă un răspuns

