CONTRAPUNCT #24: Je Suis Charlie

10857272_612008372266201_5055330798620026704_o

 

CONTRAPUNCT
(sesiune nocturnă deschisă de improvizație muzicală liberă)

După 2 ani de locuit la Carol 53 eu și cu Oana Maria am luat o pauză, ne-am mutat într-o casa normală. Nu luasem nicio hotărâre dacă vom continua seria Contrapunct dar după astia 2 ani de zile resimțeam în mod cert o anumită oboseală. Totuși s-a întâmplat ieri să facem o vizită casei la un concert, după o perioadă de câteva săptămâni în care ne-am cam detașat de proiect. Întâlnirea cu băieții a fost emoționantă, am realizat că iubim această inițiativă, că suntem bucuroși că există așa ceva în Bucuresti și că am putut contribui și noi. Cineva a început să bată la tobe, a apărut o chitară bas, 2-10, 2-10 la microfon și toți cei care eram prezenți am tot cântat până dimineața. Nu știu altii cum sunt, dar pentru mine ăsta a fost un moment de fericire. Am hotărât pe loc că vom continua seria Contrapunct, merităm să ne oferim această plăcere. Je suis Contrapunct 🙂

Nu uitați să susțineți asa cum puteți proiectul Carol 53, ca să putem desfășura evenimentele pe care le găzduim avem nevoie doar sa putem plati curentul electric care se consumă sau stricăciunile care se întâmplă de fiecare data la instrumentele muzicale pe care le punem la dispoziție – mereu se sparge câte o față de tobă sau se rup corzi de chitară. Nu am interzis niciodată vizitatorilor să aducă băutura de acasă sau de la nonstop, am ținut neapărat să nu punem niciodată intrare la Contrapunct, am fi contrazis ideea de libertate totală care este conceptul evenimentului. Sunteți liberi să donați o sumă modică fiecare dacă țineți să existe așa ceva în continuare.

Vă așteptăm să veniți cuminți și cu voie bună înarmați până-n dinți.

Stefan Botezatu

 

https://www.facebook.com/events/731338780298044/

cropped-logo-carol-53.png

Despre Carol 53

Casă în curs de resuscitare. Nod cultural și de voie bună.

Lasă un răspuns

